Jdi na obsah Jdi na menu
 


Mažu nejen příspěvky, ve kterých budou použity vulgarismy nebo by jinak od určité hranice osočovaly kohokoliv jinýho, ale i spamy a jim podobný obsahově se opakující zprávy (familiérně to názývám s.ačky). Kdo s tím má problém, může si jít stěžovat na lampárnu

 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Kdo má ambice na postup?

(ccm, 16. 7. 2019 11:52)

Kobra, Vrchlabí, Šumperk a zatím pokud to platí, tak HavlBrod. Morávky budou také zajímavé, farma Znojma bude silná. Od nás Sladkovský pryč a nejen on. Jsem zvědav, jak to vše bude a jak Jidáš z města vidí dotace pro HCT. Motor zbrojí jak o život, letos bych tomu asi věřil, že by to mohl udělat.

Re: Kdo má ambice na postup?

(nejsem robot, 17. 7. 2019 8:23)

HCT prochází složitou generační výměnou. Je to nesmírně složité a kdo není ve vedení HCT tak to nemůže za žádných okolností pochopit. Cílem sezony bude stabilizace týmu a boj o udržení. Hráči a trenéři (každý bude mít letos svého) potřebují klid na práci a tak by bylo dobré je nechat v klidu. Nerozumíme tomu, nesnažit se o to. Pokud se nám to jako fanouškům nelíbí, tak si najít nějaký jiný sport https://cs.wikipedia.org/wiki/Abecedn%C3%AD_seznam_sportovn%C3%ADch_discipl%C3%ADn

Re: Re: Kdo má ambice na postup?

(???, 17. 7. 2019 17:02)

Máš pravdu chodit v Táboře na hokej by byla velká ztráta času a peněz. Ale já s tím nesouhlasím. Určitě generační výměna žádného mužstva není jsdnoduchá a nemůže do toho mluvit každý, musíme věřit odpovědným, ale bez diváků a fanoušků se to těžko podaří. Já doporučuji choďme na hokej s vědomím, že mužstvo nebude válcovat každého kdo přijede. Zanevřel bych na táborský hokej jen pokud se situce nebede postupně lepšit, ale naopak zhošovat, pak by to odpovědní asi nezvládali a to by bylo špatné a neomluvitelné.

Re: Re: Re: Kdo má ambice na postup?

(???, 17. 7. 2019 22:11)

Ještě bych dodal - většina z těch mála "posil", kteří chtějí v Táboře hrát hokej jako pozitivum uvádí dobrou až výtečnou diváckou kulisu. Bylo proto nejen pro ně zklamáním, pokud by divácké ochozy zely prázdnotou.

Re: Re: Kdo má ambice na postup?

(ccm, 17. 7. 2019 19:23)

Ale třeba mě se hokej líbí, jen jsem napsal kdo má ambice...
TO:??? - dobře píšeš, ale fakt to nesmí trvat moc dlouho. A docela bych kvitoval, kdyby se tuto sezonu hrálo do třetího místa v základu. Ale? Ještě sezona na (_,_) a je to jak na KL. Celkem 125 lidí...

ČUs

(SG-Fans HC Příbram, 28. 6. 2019 18:08)

Ahoj tak doufám že vás dorazí aspoň autobus ,těšime se .)

Re: ČUs

(ccm, 29. 6. 2019 7:00)

Tady se už v takovém počtu nejezdí. Možná tam přijede pár aut...

Re: Re: ČUs

(10, 30. 6. 2019 12:58)

Příbram Fans - doufám, že opačně pak dorazí aspoň jeden člověk. V loni jsem u Vás byl a asi neskutečných 85 lidí na stadionu :D

Re: Re: ČUs

(., 30. 6. 2019 18:29)

Jde o to, aby přijeli alespoň táborští hráči, a diváci geometrickou řadou ubývají, nekvalita hry je znát, loni jasný kraj, lepší.

nová změna pravidel v NHL

(nejsem robot, 26. 6. 2019 16:03)

To s tím videem se asi HCT dlouho týkakt nebude, jestli někdy vůbec!

to Pepa 20.6.2019 14:44

(:::, 21. 6. 2019 8:59)

Nechci to trénovat, protože na rozdíl od zdejších trenérů dělám to, co umím a docela slušně mě to uživí. Je trénování asi živí také, (zřejmě je to jejich jediná možnost). Rozdíl je však v tom, že já dělám sám na sebe a oni trénují za peníze daňových poplatníků. A výsledky jejich práce vůči veřejnosti jsou minimálně k zamyšlení. A jelikož asi neznáš zdejší poměry, tak Ti vysvětlím proč. A začnu od trenérů mládeže. 6. třída - Boháč, 7. třída - Gyori, 8. třída - Boháč, 9.třída - Gyori, junioři - Čech. Docela dobrý triumvirát, který vyústí u mužů - Gyori + Čech. Sečteno a podtrženo. A součet je takový, že ti samí lidé u mužů potom sklízí výsledky své práce s mládeží. A ty výsledky jsou takové, že správní rada konstatuje, že nepřihlásí béčko do kraje jelikož na to nemá hráče a áčko se narychlo musí doplnit kusy na hostování, aby naplnili soupisku. O herním projevu áčka v minulé sezóně se nechci ani zmiňovat a podobné to bude i letos. Dobrá práce celé uzavřené společnosti vyvolených v HCT ne? Připadá mi to jako dobrá neziskovka, na které se přiživuje několik jejich zaměstnanců ze státních dotací. Odpovědnost a hlavně kontrola z míst poskytujících veřejné dotace veškerá žádná. Řečeno slovy feldkuráta
Katze ze Švejka. "To se nám to žije, když nám ostatní půjčují."

Re: to Pepa 20.6.2019 14:44

(XXXX, 21. 6. 2019 23:23)

opet a to jiz ponekolikaté musim konstatovat ze ::: ma PRAVDU

Re: to Pepa 20.6.2019 14:44

(Super hov..., 22. 6. 2019 7:00)

Bravo, to jso super hov.. , co tady bli… Kdyby nebyli kontrolováni a neměli vše v pořádku, tak by žádné dotace nedostali. Ty podmínky jsou z hlediska municipalit a všech ostatních dotací docela přísné a není sranda je dostat.

Re: Re: to Pepa 20.6.2019 14:44

(XXXX, 22. 6. 2019 10:43)

ty zijes docela v pohadce vid

Re: Re: to Pepa 20.6.2019 14:44

(:::, 23. 6. 2019 9:35)

Špatně pochopeno, příteli Super hov... Není myšlena účetní kontrola toku financí. Pokud ta by byla špatná, tak tím už by se asi zabývaly orgány činné v trestním řízení.
Myšlena je odpovědnost příjemců dotací a kontrola efektivního využívání veřejných dotací od jejího poskytovatele. A to obojí není opravdu veškeré žádné a nikdo se tím nezabývá, protože z cizího krev neteče.
Pokud by se tím někdo zabýval, tak by možná zjistil následující: 1. Že i přes poskytované dotace má úroveň zdejšího hokeje sestupnou tendenci! 2. Že úroveň výchovy mládeže je taková, že většina aktérů končí s hokejem již po dorostu, proto oddíl není schopen pro nedostatek lidí přihlásit ani KP! 3. Že v extraligovém ml. dorostu hraje většina lidí odjinud než z Tábora. 4. Že na uvedeném mají podíl již několik let jedni a ti samí lidé z řad vedení a trenérů HCT. A mnoho a mnoho dalších argumentů, pro které zde není prostor.
Jinak řečeno.Pokud tedy nějaká kontrola efektivity využití veřejných prostředků z řad poskytovatele neexistuje, tak si klidně může založit sportovní nebo jiný oddíl osoba která splňuje udělení licence (podobně jako nezisková organizace) a jako pomocníka (trenéra) si může najmout na vedlejšák hajzlbábu z nádraží a vše je OK. Hlavně se to musí ale zakamuflovat na práci s mládeží. Tam je prostor pro dotace takřka neomezený a z podstaty nekontrolovaný. Takže z hlediska municipality (já bych raději použil termín městská samospráva, aby tomu všichni rozuměli) žádná kontrola zřejmě neexistuje, protože kdyby existovala, tak už by se shora uvedenými argumenty musela zabývat a příjemce dotací by musel zjednat nápravu, jinak se přiškrtí ventil. A nejen já mám dojem, že v uvedené případě je to naopak. Nyní už, doufám pochopeno?
Pokud ne, opravdu žiješ, jak konstatuje kolega XXXX v pohádce a ne v ČR

Re: Re: Re: to Pepa 20.6.2019 14:44

(XXXX, 23. 6. 2019 12:24)

znovu musim konstatovat ze kolega ::: ma pravdu a jsem prekvapen jeho informovanosti a znalosti. pokud se ho mohu zeptat , zajimalo by mne jestli ma v HCT potomka - jako ja- dik

Re: Re: Re: Re: to Pepa 20.6.2019 14:44

(:::, 23. 6. 2019 18:39)

Potomka v HCT nemám a do takového systému výchovy mládeže který se v posledních cca 20 letech praktikuje nejen v HCT, ale obecně v kolektivních sportech a především v hokeji a kopané, bych ho nikdy ani nesvěřil. Zjednodušeně řečeno. V uvedeném systému se totiž snadno schová a prosadí protekční neschopný jedinec movitého nebo mocného tatíka na úkor šikovnějších, nadanějších a svědomitějších potomků "běžných" lidí, kteří bohužel (spíš ale bohudík) nemají možnost finančně ovlivnit zainteresované trenéry a funkcionáře.
No a nejen toto, ale i další nešvary se odráží v ústupu našeho hokeje a kopané z dřívější slávy. Viz včerejší draft NHL.
Takže bych pro svého potomka volil spíše individuální sport, kde jede každý za své, na to, na co má výkonnost. V krajním případě i dosud tak nezkorumpované sporty jako florbal, basket, volejbal apod.
A informovanost a znalosti? Jsou na úrovni ostatních lidí co se o sport běžně zajímají. Já dění ve sportu sleduji bezmála 60 let. Denně čtu deník Sport a různé sportovní servery zaměřené hlavně na hokej, fotbal, tenis, cyklistiku a lyžování. Takový sportovně výkonnostní úpadek našich kolektivních sportů jaký se projevuje posledních cca 20 let ale nepamatuji.

Re: to Pepa 20.6.2019 14:44

(Pepa, 23. 6. 2019 19:11)

Divné je, že Ti nevadí , jak jsem si v minulosti přečetl přispívá vedení HC na tyhle stránky a jestli jsi byl na valný hromadě a řekl jsi jim svůj názor , tak klobouk dolu . Jestli ne , tak jsi jeden z těch co akorát tady pomlouvaji , rozvíjejí nesmyslné teorie a podle toho co jsem si od Tebe přečetl Ty fakt nevíš pořádně , jak funguje zapsaný spolek . Na hokej chodím 30 let někdy je to dobrý někdy bohužel špatný , ale je to jenom sport a buď rád , že někam můžeš chodit . Pokud k tomu mas takový postoj, tak tam radši nechod a budeš v klidu a myslím si , že se to bez Tebe určitě v klidu obejde .

Re: Re: to Pepa 20.6.2019 14:44

(XXXX, 23. 6. 2019 19:40)

Pepo nezlob se na me ale tys stale nepochopil o cem tady diskutujeme .a nikomu nerikej aby nekam nechodil , na to nemas pravo. kolega ::: ma pravdu, pise slusne , k veci a nikoho nepomlouva , je to jeho nazor a neni sam. V HCT to jde opravdu do kopru a to jak A tym tak mladez . Pokud si myslis ze ne tak na to mas pravo.

Re: Re: to Pepa 20.6.2019 14:44

(:::, 23. 6. 2019 22:15)

Já tam nechodím, to je ztráta času. To se raději podívám na kvalitní sport v televizi a mám z toho pozitivní zážitek. Dále nemám zapotřebí ventilovat své názory po valných hromadách, ale mohu je svobodně vyjadřovat kdy a kde se mi zachce. A pokud si myslíš, že pokud neřeknu svůj názor na valné hromadě tak je to pomluva, tak si to mysli, když už nejsi schopen jinak argumentovat. Já říkám jenom svůj názor.
A co se týká fungování spolků, tak mi stačí sledovat média a nemám iluze o jejich činnostech. Není totiž den, aby se někde nepsalo o podvodech, manipulacích, uplácení, zpronevěrách, apod. To ale není kontrolou ze strany municipality. To je kontrolou orgánů činných v trestním řízení. Municipalita ta někam pošle peníze a jak efektivně se s nimi ve spolcích a dalších subjektech nakládá už v podstatě nikoho nezajímá. Kdyby to totiž někoho zajímalo, tak skončí podpora mnoha bezedných neefektivních žump, nastrčených na sportovní výchovu mládeže apod., kde ve skutečnosti jde hlavně o výdělečnou činnost zainteresovaných a až v druhé řadě o kvalitní sportovní výchovu. Tyto prostředky by se měly směřovat tam, kde jsou vidět nějaké výsledky a nemusí to být nutně jen fotbal a hokej. A to se bohužel neděje. A nemusíme ani chodit daleko……...


1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101

následující »