Jdi na obsah Jdi na menu
 


Příspěvky, ve kterých budou použity vulgarismy nebo by jinak od určité hranice osočovaly kohokoliv jinýho, mažu. Nijak tím nepopírám právo na vlastní názor, ale nějakou hranici to mít musí.

 

 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Re: Re: hmar

(jarin, 7. 1. 2018 14:06)

Lépe bych to nenapsal. Naprostý souhlas. Samozřejmě prašule jsou nejdůležitější,ale patriotizmus k mateřskému klubu potažmo městu ve kterém hráč vyrůstal je neméně důležitý. A právě v tomto je Tábor příkladným. Bohužel zdroje jsou v současnosti zřejmě vyčerpány. Není odkud brát. Buďme rádi,že se zde hraje 2.Liga a zvykejme si,že se bude v současnosti hrát třeba střed tabulky. Co mají říkat třeba v Pejru,Písku atd ? Ono zase přijdou lepší časy,nelze hrát špici po tolik sezon. Tento stav se nevyhne žádnému manšaftu a my tím procházíme právě nyní. Takže trpělivost.

Re: Re: Hc Tábor

(Fanda HCT, 7. 1. 2018 14:44)

Zaujala mě ta myšlenka o těch odchovancích. To je kapitola sama o sobě.
Když se podíváte jak dlouho v Táboře stojí zimní stadión (od r. 1971) a můžete mi vyjmenovat kolik kvalitních hráčů zde za ta léta vyrostlo???
Myslím hráčů hrající alespoň naši nejvyšší soutěž a výše.
Když se podíváte jen na sousední, menší města (Písek, J.Hradec), tak se s nimi nemůžeme rovnat.
Myslím, že se tady prostě něco dělá špatně už od mládeže.

Re: Re: Re: Hc Tábor

(xy, 7. 1. 2018 15:35)

Bingooooooooooooooo

Re: Re: Re: Re: Hc Tábor

(Hmar, 7. 1. 2018 16:50)

Myslím, že cca do roku 1992 tady byl hlavní oddil Dukla a ta mládež neměla. Zatím co Hradec hrál i extraligu a Písek stabilně 1.ligu, takže tam se do výchovy cpalo.
Jinak treba Radek Dvořák, nebo Barinka, Pavlát, Suchánek.
Ale na Hradec s Piskem opravdu nemáme, tam jich bylo opravdu hodně, ale už nebude asi nic.

Re: Re: Re: Re: Re: Hc Tábor

(priznivec hokeje, 8. 1. 2018 8:54)

tak to vy, mladí hoši historii táborského hokeje moc neznáte. Což takhle další jména : ligoví golmani :Marek Novotný, Robert Slávik, útočníci :
Roman Blažek- Slavia Praha, Kodada - Litvínov, Aleš Krátoška - Plzeň, Vítkovice, Finsko, Josef Straka - Finsko, Severstal Čerepovec KHL, Jarda Svejkovský - Washington, Tampa NHL, Lukáš Květoň - Budějovice, Chomutov, další jako Míra Herda, Franta Ševčík - Motor Č.B.- kvůli zranění
museli zanechat hokeje. To jen tak namátkou. Takže pochybuji, že v Písku a J.H. toho vychovali pro vrcholový hokej více. Nebo jmenujte, vy "znalci" hokeje. Omlouvám se dalším táborským odchovancům které jsem opomněl........Takže tady nemelte hadry když ho... znáte!!!!!!
Jenže když výše zmiňovaní hráli v žácích a dorostu, tak tady byli na rozdíl
od nynějška PÁNI TRENÉŘI!!!!!!! Pokud bude zájem mohu vyjmenovat kterým trenérům jmenovaní prošli rukama. Takže nekritizujte, když neznáte!!!!

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hc Tábor

(Hmar, 8. 1. 2018 21:08)

Díky za připomenutí, na některý jsem opravdu trestuhodně zapomněl. Beru všechno zpátky, máme opravdu hodně kvalitních odchovancu.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hc Tábor

(Fanda HCT, 9. 1. 2018 0:10)

O brankářích nevím, že jako děti začínali v Táboře, Herda + Kodada - neznám. Ještě mě napadá Honza Boháč.
I s výše jmenovanými mi to ale stále nepřipadá nijak moc - 14 hráčů ( i kdyby 20). Když si vezmete, kolik se za těch 45 let vystřídalo v nejvyššší soutěži hráčů, tak mě to nepřipadá moc. Ale jak tady uvádí příznivec ... je to HISTORIE. Všechno jsou to hráči narození před r. 1989 (snad krom Pavláta).

Táborští odchovanci

(přríznivec hkeje, 9. 1. 2018 8:00)

Takže Fando HCT - oba jmenovaní brankáři bydleli na Náchodském sídlišti - jejich rodiče tam bydlí dodnes - a jako mladí tady působili od přípravky až do st. žáků. Novotný šel potom do Dukly Jihlava, Slávik do Motoru Č.B. Míra Herda - nynější šéf Kauflandu v Táboře - prošel mládežnickými reprezentacemi, po odchodu do Motoru utrpěl zranění
a musel skončit. Kodada sice pocházel z Veselí n. L. ale od ml. dorostu
byl ve VS Tábor odkud šel na vojnu do VTJ Tábor. Po jejím ukončení si
ho vytahnul p. IVAN HLINKA do Litvínova. (Pokud Ti jméno Hlinka něco
říká......)
Připomenu další odchovance Tábora kteří hráli nejvyšší soutěž : Jarda Liška, Karel Soudek, Michael Kubíček, Pavel Hnojna, Ondra Vošta......
Takže než příště něco budeš psát tak vycházej z faktů.
Pravdu máš v tom, že po roce 1989 se tady nevychoval pro nejvyšší soutěž prakticky NIKDO!!! Nejsou tady kvalitní trenéři mládeže, přístup dnešních dětí a jejich rodičů ke sportu není takový jako býval za časů
výše jmenovaných. Dnešní děti mají všechno, (jsou z nich digitální magoři, kteří nepustí smartfony, tablety s hrami atd. z rukou - divím se, že si je ještě neberou s sebou na střídačku). V 10 letech si už myslí, že když hrají hokej - a hokej je v tom zářný příklad - tak jsou mistři světa, kteří skončí minimálně v NHL. Nejhorší je ale na tom to, že je v tomto
přesvědčení a přístupu podporují jejich zblblí rodiče s vidinou vydělaných
milionů. Místo tvrdé práce, skromnosti a radosti z toho že potomek dělá nějaký sport, tak dětem různě umetají cestičky, jsou nesoudní, myslí si že jejich synátor je větší talent než býval Jágr.
Toto není ale jenom táborský problém, to je bohužel problém celorepublikový. Podle toho také náš hokej v posledních 10-15 letech, kdy by ho měli táhnout lidé narození po roce 1989, vypadá.
Viz výsledky a předváděná hra mládežnických výběrů, potažmo reprezentace dospělých, v porovnání se Skandinávci, Rusy, o severní
Americe se nemá cenu zmiňovat - každý kdo se o hokej zajímá viděl
nedávné MS 20 a soudní lidé viděli skutečnou současnou a bohužel asi i budoucí realitu!
Podotýkám, že jsem odpůrcem režimu před rokem 1989 a nejsem nějaký staromilec, aby příspěvek nevyzněl jako truchlení nad "starými dobrými časy!" toho jsem na hony vzdálen.

Re: Táborští odchovanci

(Fanda HCT, 9. 1. 2018 15:59)

Bohužel, ty staré dobré časy, kdy to stálo za hovno, jsou dávno pryč.

Ale k tématu: "Takže než příště něco budeš psát tak vycházej z faktů."

To bych opravdu rád vycházel, ale je dost těžké si tyto fakta někde zjistit.
Např. na píseckých stránkách jsou na své svěřence patřičně hrdí a mají hned 2 rubriky, kde se jim věnují.
Když už se podle nich opičíme se zrušením fóra, tak bychom je mohli i v tomto směru napodobit a věnovat alespoň jednu rubriku nejslavnějším odchovancům.
Nicméně jsi mě přesvědčil, že s tou minulostí to není zas až tak hrozné, jak to vypadá v současnosti. Bohužel v polistopadové éře nic moc. A že to jde s naším (ČR) hokejem s kopce je fakt, ale extraliga (nebo ligy v cizině) se stále hraje a někde se ti hráči musí narodit a začít hrát. Tak proč ne v Táboře???

Re: Hc Tábor

(Max, 7. 1. 2018 13:53)

Tak nevím. Jsme čtvrtí v tabulce a pořád samá kritika. Podívejte se po jednotlivých soutěžích, kde je Jihlava, Kadaň, Písek a všude fanoušci za týmem stojí, protože jsou rádi, že se ta soutěž u nich hraje. My bychom chtěli být stále první, chtěli bychom hrát s odchovanci a zárověn mít minimálně extraligové posily. Měli bychom spíš tým podpořit, nechat hrát v každé pěvce jednoho mladého hráče, aby se "vyhrál" a určitě by se výsledky časem dostavily. Jenzě to by se nejdřív prohrávalo a zase byste jen kritizovali. Tolik kritiky v přípravě a když jsme byli v soutěži první nebo druzí, tak žádné slovo chvály. Pořád jen volání po posilách. Ohraná písnička.

Re: Re: Hc Tábor

(Fanda HCT, 7. 1. 2018 14:38)

Nevím, jak jsi přišel na to, že zrovna v Písku mají super fanoušky a návštěvy. V Jihlavě určitě ano (s euforií po postupu do extraligy se asi srovnávat nemůžeme a v Kadani nevím.
S těmi mladými souhlasím. Když se podíváte na Tesaře jaké to bylo ze začátku nemehlo a nyní v pohodě. ALe musí hrát. Bohužel nikomu jinému takovou příležitost trenér nedal???

Nymburg - jede někdo?

(husyta, 8. 1. 2018 16:48)

Jede někdo na výjezd v sobotu do Nymburgu? Abych tam nebyl sám, jedu z Práglu vlakem, na otočku.

analýza

(senior, 7. 1. 2018 9:07)

No tak je krize NO A CO..Nikdo z vás občas nemá jakýkoliv druh krize??Vždy se vám vše daří? Pokud ano tak jste géniové. Je potřeba si uvědomit že každý chce vyhrávat. Každý tým má výtězné ambice přesto vyhrát může vždy jen jeden. Všichni trénují, všichny se připravují na soupeře. Pokud se nám několik sezon dařilo je logické že smůla se musí dostavit. Je důležité že současné vedení si tuto krizi uvědomuje a hledá řešení. Snaží se z minima vytěžit maximum. Kdo si myslí že je to jednoduché tak at si udělá trenerskou licenci či hráčskou registraci a jde to zkusit.

několik postřehů

(fanoušek, jež je rád, že nemá pernamentku, 6. 1. 2018 22:27)

- celé dvě třetiny dnešního zápasu nesvítilo 24 ks LED lamp osvětlení !!!! ze 105 ks - šero jak v řiti ---------že by nebylo na elektřinu? že by na tom něco bylo, že nejsou many
- můj nejlepší ekonomický počin sezony? po dnešku vím, že to byl ten okamžik, kdy jsem si nekoupil permanentku na HC T
- Mařík je mimo, nebruslí, nehne se, ani tři kroky nebyl ochoten to silově odbruslit, to není posila, ale jasný znak zoufalosti vedení HC T
- hra HC T neustále v rozích, honění puků, chaos a chaos
- jasně nejhorší sezona mužstva, ale co je pro mne nemilé, je doslova nezáživný, nehezký, unuděný styl hraní, a to vše násobeno studeným, do děje nevtaženým diváctvem. ----kde je ten náboj???
- a na konec, už mne doslova sere ta muzika, posledních 14 let stejná, zvedá se mi při jejím poslechu kýbl. stejné tracky, stejné pořadí, roky a roky. ----v pelhřimově, městě rekordů by na to měli zareagovat a vše zadokumentovat, rarita
- a každoročně řešený evergreen, končí zápas, odchází 1600 lidí a u vchodu/východu otevřená jedna půlka dveří, záruka jak nasrané lidi z herního projevu doslova dorazit

Re: několik postřehů

(Nejsem robot, 6. 1. 2018 22:36)

OD příště se budou dveře prý otevírat až po zápasu, aby lidi nezdrhali v průběhu hry

Re: několik postřehů

(chaanz, 6. 1. 2018 23:47)

mářa nikdy nebyl hráč do soubojů a do obrany. měl a má sakra dobré ruce. a z Béčka je to tím nejlepším možným, koho vzít do Ačka. kdo byl na některém zápasu Béčka, určitě potvrdí. Béčko jako rezerva v této podobě nefunguje. jejich zápasy, to je zoufalství. a k tomu se bohužel blíží i Ačko. nejde hrát na jeden útok. ani na dva. chybí nám hráči. především v útoku. a obrana, byť ze zkušených hráčů, dělá úděsné kiksy. ale co je to JEN hokej. nějak bylo nějak bude. já určitě chodit nepřestanu. a fandění? to je opravdu děs. kotel už neexistuje, kuldy dělá, co může, ale děti a tzv. Alcoboys to nevytrhnou. většina skutečných fanoušků někam zmizela. zkrátka, všechno jde po hlavě do ....

Tábor - Kolín (2:5)

(Fanda HCT, 6. 1. 2018 21:35)

Na dnešním zápase jen těžko hledám nějaká pozitiva.
- snad jedině to, že nedostali gól v oslabení
- určitě i snaha byla, ale bohužel ...

Pokud na to nemají, tak by to chtělo alespoň pořádně trénovat přesilovky.

ach jo

(modrobílej, 3. 1. 2018 22:33)

Mě jen baví ty kecy jaký budou posily. Proč furt spolíháme na Budky. Jo Kachyňa přijede ale takovejch a i lepších beků máme dost. Jj teď to bude bída jako v připravě nejsou hráči a Matušík a spol z formy....

Re: ach jo

(příznivec hokeje, 4. 1. 2018 7:42)

Co tady pořád melete o posilách. Pokud vedení nemá zájem postoupit - jako že nemá - (není tady hráčský potenciál, silný investor atd.) tak je zcela jedno jestli se hraje na špici nebo někde jinde. Ono jim to takhle vyhovuje. Na různých postech jsou v klubu lidé, kteří spolu před 25-30 roky hráli, začali spolu podnikat. Nyní mají v týmu své potomky, kteří na vyšší soutěž herně nemají. Tak na co sem tahat nějaké jiné hráče? Aby je
připravili o místa v sestavě? Sport na vyšší úrovni se dělá jinak!! Všem zainteresovaným to tady takhle vyhovuje, je to pro ně jistý zdroj příjmů jisté seberealizace apod. K čemu je na této úrovni zapotřebí třech trenérů, dvou lékařů atd. To nemá pomalu ani nároďák. K čemu je tady "B" tým když jich na tréninky chodí polovina a plácají se na chvostu KP a hráči nejsou ve většině případů pro II. ligu použitelní. Argument že při hokeji mají zaměstnání, rodiny, neobstojí. Pokud tedy nezvládají obojí ať s hokejem skončí a nemrhají prostředky. Hokej je na takový přístup sakra drahý sport. Je tady ale více problémů stejně jako v jiných oddílech. Jenže kapři si vlastní rybník sami nevypustí.........A pokud jim to veřejnost takto baští tím lépe.

Re: Re: ach jo

(Nezávislý fanda HCT, 6. 1. 2018 21:21)

Bohužel se dá jen souhlasit ...


« předchozí

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70

následující »