Jdi na obsah Jdi na menu
 


Příspěvky, ve kterých budou použity vulgarismy nebo by jinak od určité hranice osočovaly kohokoliv jinýho, mažu. Nijak tím nepopírám právo na vlastní názor, ale nějakou hranici to mít musí.

 

 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Re: Matušík ven !!!!

(nejsem robot, 8. 2. 2018 8:44)

Napsaný je to tak, že tomu moc, i když jsem tam byl, nerozumím. Pan Šácha to píše skoro ve verších, aby to mělo uměleckou hodnotu. To je chválihodné. Asi jsem byl na jiném hokeji. Jinak si myslím, že to není jen trenérem. Spíš je to na hráčích - nestřílí a nejsou ochotni se rychle vracet. Diváci na to chodí a tak není důvod ke změně.

Re: Matušík ven !!!!

(Přízrak táborský, 8. 2. 2018 9:56)

Souhlas Kachyna je dřevák a slimák. Jinak se přidávám k vymene trenera. Stojim na nasi stridackou a jen na kluky rve jak tuuur. Misto.aby se je snazil zvednout tak je zmrda ze sou curaci. Dekujeme trenere za vase sluzby a uvolnete misto dalsimu!

Re: Re: Matušík ven !!!!

(x men, 8. 2. 2018 11:32)

I trenér Matušík má pravdu, včera celý zápas hlasitě komentoval své družstvo, ponejvíce a často výrazem : "hra na hovno". Má pravdu, předseda. PS-Šácha byl na jiném zápasu, HTC neměl tlak, ale byl v totálním chaosu .... škoda slov. Přemýšlím, zda ze strany hráčů a jejich nehry nejde o bojkot trenéra?

Re: Matušík ven !!!!

(Fanda HCT, 8. 2. 2018 23:09)

Šácha je holt básník.
Kdybych to neviděl na vlastní oči, tak bych si myslel, že jsme prohráli nešťastným gólem z dálky. Ale alespoň jsme diktovali to tempo hry. Asi myslí to, jak jsme jim nadiktovali, že mají hrát před naší brankou a mi na oplátku v rozích za jejich brankou. Místo diktování jsme jim ale raději měli dát několik gólů navíc.
Ale trenér za to nemůže. On hráčům říkal, že mají vstřelit více gólů než soupeř. Že ho neposlechli, tak to už není jeho vina. :)

že by zase rozhodčí ?

(příznivec hokeje, 7. 2. 2018 20:10)

Dnes je v Č. B. určitě zase zařízli rozhodčí....... A hra byla určitě hodně dobrá.......

Re: že by zase rozhodčí ?

(jarin, 7. 2. 2018 20:57)

Nó,tak tohle již není normální. Je asi čas,aby vyvodil osobní odpovědnost trenér. Je jasné,že zázrak to nepřinese,ale alespoň by se vyčistil vzduch a poměry v mužstvu. Není nač čekat ! Chce to změny !

Re: Re: že by zase rozhodčí ?

(nejsem robot, 7. 2. 2018 22:48)

Naopak. Nechal bych vedení beze změny! Tenhle styl hokeje je super!

Re: Re: Re: že by zase rozhodčí ?

(jiři, 8. 2. 2018 21:20)

I ty fetišisto.

Re: že by zase rozhodčí ?

(Fanda HCT, 8. 2. 2018 23:09)

Bohužel ani tentokrát se rozhodčí příliš nevyznamenal a několik verdiktů v náš neprospěch si neodpustil. Např. neodpískané 2 minuty za vyhozený kotouč z obranného pásma přes plexi.
Ale vzhledem k tomu, jak jsme byli marní to nemělo takový fatální vliv na výsledek jako minulý zápas.

zapasy

(Bone, 8. 2. 2018 13:15)

V Klatovech dle meho nazoru se bude opakovat scenar z CB. Velice rad se zmylim. Do play off proklouzneme jen tak tak, v prvnim kole konec.

Tak nevím ???

(Fanda HCT, 7. 2. 2018 23:45)

Z posledních 10 zápasů 9 proher.
Pokud nepočítám Písek, tak jsme naposledy vyhráli 9.12.2017. A to opět v Písku.
Trenérům a vedení asi ne, ale mě už to trochu připadá jako krize.
Myslímk, že ze snu o 4. místě se už asi probudil i p. Matušík a nejhorší na tom je, že této sérii asi zdaleka není konec. !!!

MB

(kombajnvpoli, 4. 2. 2018 8:59)

Včerejší zápas byl dle mého z naší strany hodně dobrý. To, že se nadřeme na gól je stále stejná písnička už několik let, včera se to spojilo i s dobrým výkonem brankáře hostů a trochu střeleckým neštěstím u nás. Ten zářez rozhodčích na konci ale hodně mrzí. Hráči soupeře padali na zem hodně ochotně a rozhdčím jim to žral i s navijákem. Kluků mi bylo líto, ale makali a prali se o to, takže za mě díky.

Re: MB

(K.L., 4. 2. 2018 9:59)

asi se shodneme, taky to tak vidím. ale velké ale? brankový rozhodčí zařízl hct nejvíce. neuznaný gol byl na 100%, puk se odrazil od vnitřního horního oblouku dolů k levé tyči na čáru a pak ven. Hlavní rozhodčí nevěděl co se děje, radil se se všemi a pak rozpažil. jižní strana zimáku ví své....nicméně hct je impotentní, od listopadu doslova paběrkuje v počtu vstřelených golů, moc a moc zápasů se vstřeleným jedním golem a s tím se nevyhrává i při super hře, nejsou goly, nejsou vítězství.

Re: MB

(jarin, 4. 2. 2018 11:14)

Myslím,že jsme si začali trochu zvykat na naši hokejovou mizérii. Tím se může zdát náš výkon jako dobrý. Ano souhlasím,že klucí bojují a nic nevypouští,ale jako hodně dobrý bych ho rozhodně neoznačil. Rovněž na sudí bych se nevymlouval. Dát doma jeden gól je bída a těžko chtít s takovou produktivitou bodovat. Samozřejmě bych chtěl jako každý aby se náš hokej vrátil do pohody a kvality předchozích sezon,ale současně hrajeme přesně to,nač hokejově máme.

Re: Re: MB

(příznivec hokeje, 4. 2. 2018 14:23)

Souhlas s Jarinem. Pouze bojovnost ale nestačí, ta by měla být automaticky za každých okolností bez ohledu jestli se daří nebo ne. Pokud se ale "pouze" bojuje a není to podložené hráčskou a herní kvalitou - a to v současnosti v Táboře až na pár výjimek není - je předváděná hra, potažmo výsledky takové jaké jsou.
Je potřeba si zároveň uvědomit, že obviňováním rozhodčích za neúspěch, ze strany kohokoliv, je prokazováním medvědí služby hráčům.

Re: Re: Re: MB

(Fanda HCT, 4. 2. 2018 17:00)

Tak já tentokrát musím stát za hráči. Dle mého to v tomto případě není obviňování rozhodčích, ale pouze fakt, který viděl celý stadión. I hosté.
Od doby, kdy nás v Berouně zařízl tzv. rozhodčí Jílek, nepamatuji takto ovlivněný zápas (někdo možná ano).
Souhlasím s tím, že hráči hostí padali na led jak brambory, ale už ne s tím, že jim to rozhodčí ochotně žral.
V tom musel být úmysl, protože takto blbý a slepý nemůže být žádný rozhodčí. A to prý má "nakročeno" do extraligy. Už aby tam byl.

https://www.generace20.cz/sport/dvacetilety-hokejovy-rozhodci-nejtezsi-je-ziskat-si-respekt-fanousku-a-byvalych-extraligovych-hracu

Již v průběhu zápasu odpustil hostujícím několik faulů, ale v poslední třetině si je proti nám doslova vymýšlel. A když už bylo zřejmé, že v přesilovce 5/4 Budějky gól nedají ani do rána, tak si vymyslel přesilovku 5/3.
Je to škoda, že jeden člověk dokáže takto ovlivnit celý zápas, protože včera jsme na body měli.
Možná by ti rozhodčí mohli dostávat nějaký plat, aby se nemuseli uchylovat k takovým podvraťáckým jednáním.

Re: Re: Re: Re: MB

(Koli, 4. 2. 2018 19:37)

Nedáš víc branek soupeři než on do naší sítě, nemůžeš vyhrát. Není třeba brečet nad výkonem sudích (všech) a je třeba si uvědomit jednu věc: jaká liga, takový výkon sudích. Pokud by měl HCT vyhrát, musí dát víc branek než soupeř, to platí obecně vždy.

Re: Re: Re: Re: Re: MB

(Fanda HCT, 4. 2. 2018 19:52)

V současné době asi nebudeme vyhrávat každý zápas o 5 branek, jak jsme byli v minulosti zvyklí.
A abychom dali víc branek než soupeř, to se nám ale klidně mohlo stát v prodloužení, nebo třeba v posledních minutách 3. třetiny.
A aby se to nestalo, tak to zařídil právě rozhodčí. Do té doby, než začal úřadovat, byl stav nerozhodný.
A věřím, že bychom právě ten gól navíc dali.
Vždyť ani budějky nám do posledních minut nedali víc gólů než mi jim. Takže si také nezasloužili vyhrát. Takže vlastně vyhrál rozhodčí (kolik?) a prohrál hokej.

Re: MB

(kombajnvpoli, 6. 2. 2018 12:18)

Já to nesvádím na rozhodčí, ale minutu a půl před koncem poslat nějaký tým do 3 hráčů, to se dělá už opravdu za brutální fauly. Však mu to pak Tomáš Černý na ledě a pak ještě trenéři v tunelu vysvětlili. Zároveň náš neuznaný gól myslím viděla celá hala a všichni do jednoho by se shodli na místě, odkud se puk odrazil. Jasně, že když dáš 1 gól, tak se vyhrává těžko, ale jak již bylo řečeno, soupeř ten gól dal taky jeden, s velkou pomocí pak druhej. Takové zápasy se v hokeji taky hrajou, nemusí to být vždycky přestřelka. Já jsem byl ale s naší hrou poměrně spokojený, a to i s přihlédnutím k tomu, jaký tým aktuálně máme a jak hrál do teď. A myslím si, že jestli posily zůstanou a tým si sedne, tak ani to play off by nemuselo stát za ho.. Krize přijde, to se stává, tým se prakticky celou sezónu mění a to souhře taky nepomůže. Pokud se to trochu ustálí, tak si ještě pořádně zafandíme i v play off.

hc tabor

(jarin, 3. 2. 2018 22:17)

Stále stejná písnička z naší strany. Snaživý mlaďasové proti vyzrálým hokejistům. Letos to asi již lepší nebude.


« předchozí

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62

následující »