Jdi na obsah Jdi na menu
 


Příspěvky, ve kterých budou použity vulgarismy nebo by jinak od určité hranice osočovaly kohokoliv jinýho, mažu. Nijak tím nepopírám právo na vlastní názor, ale nějakou hranici to mít musí.

 

 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Re: že by zase rozhodčí ?

(Fanda HCT, 8. 2. 2018 23:09)

Bohužel ani tentokrát se rozhodčí příliš nevyznamenal a několik verdiktů v náš neprospěch si neodpustil. Např. neodpískané 2 minuty za vyhozený kotouč z obranného pásma přes plexi.
Ale vzhledem k tomu, jak jsme byli marní to nemělo takový fatální vliv na výsledek jako minulý zápas.

zapasy

(Bone, 8. 2. 2018 13:15)

V Klatovech dle meho nazoru se bude opakovat scenar z CB. Velice rad se zmylim. Do play off proklouzneme jen tak tak, v prvnim kole konec.

Tak nevím ???

(Fanda HCT, 7. 2. 2018 23:45)

Z posledních 10 zápasů 9 proher.
Pokud nepočítám Písek, tak jsme naposledy vyhráli 9.12.2017. A to opět v Písku.
Trenérům a vedení asi ne, ale mě už to trochu připadá jako krize.
Myslímk, že ze snu o 4. místě se už asi probudil i p. Matušík a nejhorší na tom je, že této sérii asi zdaleka není konec. !!!

MB

(kombajnvpoli, 4. 2. 2018 8:59)

Včerejší zápas byl dle mého z naší strany hodně dobrý. To, že se nadřeme na gól je stále stejná písnička už několik let, včera se to spojilo i s dobrým výkonem brankáře hostů a trochu střeleckým neštěstím u nás. Ten zářez rozhodčích na konci ale hodně mrzí. Hráči soupeře padali na zem hodně ochotně a rozhdčím jim to žral i s navijákem. Kluků mi bylo líto, ale makali a prali se o to, takže za mě díky.

Re: MB

(K.L., 4. 2. 2018 9:59)

asi se shodneme, taky to tak vidím. ale velké ale? brankový rozhodčí zařízl hct nejvíce. neuznaný gol byl na 100%, puk se odrazil od vnitřního horního oblouku dolů k levé tyči na čáru a pak ven. Hlavní rozhodčí nevěděl co se děje, radil se se všemi a pak rozpažil. jižní strana zimáku ví své....nicméně hct je impotentní, od listopadu doslova paběrkuje v počtu vstřelených golů, moc a moc zápasů se vstřeleným jedním golem a s tím se nevyhrává i při super hře, nejsou goly, nejsou vítězství.

Re: MB

(jarin, 4. 2. 2018 11:14)

Myslím,že jsme si začali trochu zvykat na naši hokejovou mizérii. Tím se může zdát náš výkon jako dobrý. Ano souhlasím,že klucí bojují a nic nevypouští,ale jako hodně dobrý bych ho rozhodně neoznačil. Rovněž na sudí bych se nevymlouval. Dát doma jeden gól je bída a těžko chtít s takovou produktivitou bodovat. Samozřejmě bych chtěl jako každý aby se náš hokej vrátil do pohody a kvality předchozích sezon,ale současně hrajeme přesně to,nač hokejově máme.

Re: Re: MB

(příznivec hokeje, 4. 2. 2018 14:23)

Souhlas s Jarinem. Pouze bojovnost ale nestačí, ta by měla být automaticky za každých okolností bez ohledu jestli se daří nebo ne. Pokud se ale "pouze" bojuje a není to podložené hráčskou a herní kvalitou - a to v současnosti v Táboře až na pár výjimek není - je předváděná hra, potažmo výsledky takové jaké jsou.
Je potřeba si zároveň uvědomit, že obviňováním rozhodčích za neúspěch, ze strany kohokoliv, je prokazováním medvědí služby hráčům.

Re: Re: Re: MB

(Fanda HCT, 4. 2. 2018 17:00)

Tak já tentokrát musím stát za hráči. Dle mého to v tomto případě není obviňování rozhodčích, ale pouze fakt, který viděl celý stadión. I hosté.
Od doby, kdy nás v Berouně zařízl tzv. rozhodčí Jílek, nepamatuji takto ovlivněný zápas (někdo možná ano).
Souhlasím s tím, že hráči hostí padali na led jak brambory, ale už ne s tím, že jim to rozhodčí ochotně žral.
V tom musel být úmysl, protože takto blbý a slepý nemůže být žádný rozhodčí. A to prý má "nakročeno" do extraligy. Už aby tam byl.

https://www.generace20.cz/sport/dvacetilety-hokejovy-rozhodci-nejtezsi-je-ziskat-si-respekt-fanousku-a-byvalych-extraligovych-hracu

Již v průběhu zápasu odpustil hostujícím několik faulů, ale v poslední třetině si je proti nám doslova vymýšlel. A když už bylo zřejmé, že v přesilovce 5/4 Budějky gól nedají ani do rána, tak si vymyslel přesilovku 5/3.
Je to škoda, že jeden člověk dokáže takto ovlivnit celý zápas, protože včera jsme na body měli.
Možná by ti rozhodčí mohli dostávat nějaký plat, aby se nemuseli uchylovat k takovým podvraťáckým jednáním.

Re: Re: Re: Re: MB

(Koli, 4. 2. 2018 19:37)

Nedáš víc branek soupeři než on do naší sítě, nemůžeš vyhrát. Není třeba brečet nad výkonem sudích (všech) a je třeba si uvědomit jednu věc: jaká liga, takový výkon sudích. Pokud by měl HCT vyhrát, musí dát víc branek než soupeř, to platí obecně vždy.

Re: Re: Re: Re: Re: MB

(Fanda HCT, 4. 2. 2018 19:52)

V současné době asi nebudeme vyhrávat každý zápas o 5 branek, jak jsme byli v minulosti zvyklí.
A abychom dali víc branek než soupeř, to se nám ale klidně mohlo stát v prodloužení, nebo třeba v posledních minutách 3. třetiny.
A aby se to nestalo, tak to zařídil právě rozhodčí. Do té doby, než začal úřadovat, byl stav nerozhodný.
A věřím, že bychom právě ten gól navíc dali.
Vždyť ani budějky nám do posledních minut nedali víc gólů než mi jim. Takže si také nezasloužili vyhrát. Takže vlastně vyhrál rozhodčí (kolik?) a prohrál hokej.

Re: MB

(kombajnvpoli, 6. 2. 2018 12:18)

Já to nesvádím na rozhodčí, ale minutu a půl před koncem poslat nějaký tým do 3 hráčů, to se dělá už opravdu za brutální fauly. Však mu to pak Tomáš Černý na ledě a pak ještě trenéři v tunelu vysvětlili. Zároveň náš neuznaný gól myslím viděla celá hala a všichni do jednoho by se shodli na místě, odkud se puk odrazil. Jasně, že když dáš 1 gól, tak se vyhrává těžko, ale jak již bylo řečeno, soupeř ten gól dal taky jeden, s velkou pomocí pak druhej. Takové zápasy se v hokeji taky hrajou, nemusí to být vždycky přestřelka. Já jsem byl ale s naší hrou poměrně spokojený, a to i s přihlédnutím k tomu, jaký tým aktuálně máme a jak hrál do teď. A myslím si, že jestli posily zůstanou a tým si sedne, tak ani to play off by nemuselo stát za ho.. Krize přijde, to se stává, tým se prakticky celou sezónu mění a to souhře taky nepomůže. Pokud se to trochu ustálí, tak si ještě pořádně zafandíme i v play off.

hc tabor

(jarin, 3. 2. 2018 22:17)

Stále stejná písnička z naší strany. Snaživý mlaďasové proti vyzrálým hokejistům. Letos to asi již lepší nebude.

Re: hc tabor

(Max, 4. 2. 2018 8:53)

Ale to je tedy dobře, že ty mladíky máme, když dokážou takhle hrát, proti, jak říkáš vyzrálým hokejistům. Včera z naší strany pěkný hokej. Bohužel vyhrál šťastnější, ne lepší tým. Klukům chybí i trochu štěstí, aby jim tam padl nějaký chloupý gól.

Tak dnes je zápas pravdy

(husyta, 3. 2. 2018 11:17)

Tak dnes je zápas pravdy, jak na tom jsme. Výsledek si nedovedu tipnout. HCT má krizi jako prase, ani ne tak herní, jako kvalitativní co se týče hráčů a toho se děsím. Přesto doufám že dnes vyhraje. PS-na výjezdy jsem již rezignoval, nuda.

Hc Tábor

(jarin, 28. 1. 2018 13:53)

Hned v příštím kole budou moci ukázat jak jsou na tom a co můžeme očekávat dále. Obávám se že je soupeř vrátí rychle zpět na pevnou zemi. Prohrát se současným Pískem doma by byla již hodně velká blamáž,ale krize našeho mužstva je neměnná a pokračuje. Změnit současný stav lze dle mého pouze doplněním kádru kvalitními hráči. Myslím,že slovo krize není ani tak úplně na místě,dle mého je vše pouze o kvalitě a složení našeho mužstva. Přijde li 5. kvalitních hráčů,bude po krizi.

Re: Hc Tábor

(koldy1, 28. 1. 2018 15:01)

Bohužel máš pravdu ale nepřijde nikdo bohužel..

Re: Hc Tábor

(příznivec hokeje, 28. 1. 2018 15:33)

Konečně po dlouhé době příspěvky ( jarin , Bone, jája ) , které nazývají současný stav pravým jménem. Ano, toto není momentální krize, ale
současný herní projev je důsledek nekvality současného kádru a zcela bezkoncepční práce vedení HCT. Není přece možné stavět hru a budoucnost mužstva na průměrných hráčích doplněných hostováním
juniorů Č. B. kteří jsou tady dnes a zítra někde jinde. Pokud tedy posily,
tak jedině na přestup, tak , aby tady nějakou dobu hráči vydrželi a dalo se s nimi dlouhodobě pracovat. Na to ale musí být finance. Když se ale podívám na střídačku domácích co na ní a kolem ní stojí panáků (a určitě ne jenom proto že hokej mají rádi ), tak se ani nedivím že je stav takový jaký je!!! Mimochodem - ti junioři z Č. B. jsou hokejově někde jinde než je zbytek kádru. Takže se ptám, co se tady dělá od žáků až po muže, pokud tady není nikdo schopen z vlastních hráčů pro II.ligu vychovat alespoň osu mužstva?

Re: Re: Hc Tábor

(Koli, 28. 1. 2018 20:13)

Právě proto, že nejsou dukáty, tak tady není mnoho hráčů, kteří by zůstali a měli kvalitu alespoň na druhou ligu... Pokud je mládežník jenom trochu schopnej, nebo pokud má bohatší rodiče, tak z Tábora odejde jinam - ČB, Chomutov, Vary, Sparta, Slávie, Dukla atd atd. Pokud má trochu talentu, je v pohodě. Pokud rodiče sypou, je v pohodě taky, protože penězma se zmůže hodně a proto hraje v kvalitnějším mužstvu a tam se vyhraje. Je tu toliko případů, že hráči odešli aniž by měli kvalitu, ale v kvalitním mužstvu k ní přičichli a vyhráli se natolik, že dnes hrají e-ligu a málokdo ví, že jsou vlastně Táboráci. To bylo a bude do tý doby, pokud v Táboře nebude akademie mládeže. A ta je o penězích. Takže takhle to je.

Re: Re: Re: Hc Tábor

(999, 29. 1. 2018 13:34)

Takhle to je,hmmm :-) :-) :-)

Re: Re: Re: Re: Hc Tábor

(K.L., 29. 1. 2018 18:34)

Ne, je to ještě, ještě horší. To ticho od vedení HC také o něčem svědčí.


« předchozí

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58

následující »