Jdi na obsah Jdi na menu
 


Mažu nejen příspěvky, ve kterých budou použity vulgarismy nebo by jinak od určité hranice osočovaly kohokoliv jinýho, ale i spamy a jim podobný obsahově se opakující zprávy (familiérně to názývám s.ačky). Kdo s tím má problém, může si jít stěžovat na lampárnu

 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Re: Becko

(Jenda, 9. 8. 2018 20:30)

Ano odejdou... ale proc. Protoze nemas navaznost. Podivej se na brod, zdar.... kolik jim tam hralo kluku zmladeznickyvh muzstev. Ale chapu jak to myslis. Ale myslim ze preci to ze jsi odchovanec neznamena ze si zaslouzis automaticky mit sve misto jiste? Jinak budu jedine rad kdyz tu budou hrat mladi odchovanci co tu jsou od zacku. A ted tam par silnych rocniku mame... takze prislib do budoucna tam je... jen ti kluci musi citit, ze tu herne porostou.

Re: Re: Becko

(pravda, 11. 8. 2018 10:40)

to ja vim moc dobre ze nemaji navaznost - neboj . Ale s tim H.B , Zdarem , atd nemas tak uplne pravdu , maji tam nekolik svych ale ale moc to neni. Ono je dost tezky chodit do prace, a jeste 5-6 x vtydnu na trenink vcetne zapasu. A jen pro upresneni kde si myslel ty silnejsi rocniky ? v A nebo dorostu ?

Re: Re: Re: Becko

(Jenda, 11. 8. 2018 11:18)

Myslislel jsme zaky. Ted nevim jestli to je letosni 7-8 trida. Ale loni ti kluci, skoncili pokud se nepletu druzi... coz je pozitivni. Vcelku je tam par sikovnejch kluku.

Re: Re: Re: Re: Becko

(pravda, 11. 8. 2018 19:31)

Nechci ti brat iluze a mozna mas pravdu anekdo se tam objevi, ale vetsinou se to ukaze az tak kolem 15-16 roku a nekdy i dele. To ze skoncili druzi jak rikas je OK , ale z mych zkusenosti (a ver ze jsou dost velke) je to vetsinou tak ze tymy jako Plzen , C.B, atd hraji s hraci o rok i vice mladsimi. Ale treba to bude OK. Vyborny a pravdivy clanek od priznivce 11.8.2018 11:28 !!! cetl si to ???

Re: Re: Re: Re: Re: Becko

(nejsem robot, 11. 8. 2018 21:46)

Kde je problém? Za předpokladu, že každý rok vyplodí mládež jen jednoho, co by byl schopen hrát druhou ligu, je to v produktivním hráčském věku 19-34 let - 16 kluků! Občas, jednou za pět let vychovat dva, je to pak o tři více. Jestliže není celý klub schopen v každém roce "vyprodukovat" jednoho jediného hráče na úrovni podpralesní ligy, je to asi hodně smutné. Nebo je tu jinej problém....

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Becko

(pravda, 12. 8. 2018 17:32)

s tim poctem mas i nemas pravdu. nektery rok se nepovede zadny hrac a nekdy jo , ale zalezi jak dlouho to bude chtit hrat. Nekdo da prednost praci, jiny skole, a nekdo neumi lezt a neshce lezt nekomu do zadniho otvoru. Doted tomu tady bylo v hojne mire a nejen v A tymu. A dalsi duvod je ten ze tady hrac cely tyden trenuje a pak hraje cizi co prijede jen na zapas. Uz je to trochu jasnejsi ?

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Becko

(nejsem robot, 12. 8. 2018 19:15)

Není mi to jasné. Pokud v ročníku bude ...řeknu 10 kluků, tak fakt ani jeden není schopnej hrát takovou holomajznu ve druhý lize? Takže všichni jsou na úrovni krajáče??? To je fakt taková bída? Pak je mi jasné ze mušíme všechny hokejisty od někat pretáhnout, aby tu měl kdo hrát. Netušil jsem, že ani na tu předposlední ligu ze všech nikdo z nich nemá..... sorry jako.

proč béčko?

(příznivec hokeje, 11. 8. 2018 11:28)

Samozřejmě, že to jsou vyhozené peníze. Část hráčů 35 let a více, další část
mladí, kteří na vyšší soutěž nemají a mít nebudou.
Ale proč tedy béčko? No protože jsou to další placená místa pro úzký okruh vyvolených a neodvolatelných. Kumulací trenérských postů-např. trenér béčka + šéftrenér mládeže , trenér několika tříd najednou, nejlépe všude tři trenéři, to už nějakou pětku dohromady hodí né?
A peníze to jsou povětšinou od hlavního partnera oddílu - města Tábor, tedy bezpracné,snadno dosažitelné.
Jak říká husyta. Žába na prameni. Jde jí v první řadě o vlastní prospěch, hokej a jeho kvalita a úroveň je druhořadá, o čemž svědčí
stav v uplynulých sezónách-od deseti k pěti. Nejhorší na tom je ale to,
že tady za ně není náhrada, které by šlo v první řadě o hokej a až potom o sebe.

áčko

(koli, 9. 8. 2018 20:06)

Jak HCT minulou sezónu s HavlBrodem skončilo prohrama, tak tuto sezónu začalo... Jaký to div.

Re: áčko

(husyta, 10. 8. 2018 17:49)

Koli, ty jsi očekával něco jiného? Já ani náhodou, letošek je identicky okopírován z minulé sezóny, bohužel. Nikdo se nepoučil, nevyvodil důsledky a to se vymstí. Se stávající sestavou budeme hrát třetí housle od počátku. Sedí zde žába na prameni, dlouho a ne a ne odejít.

Cíle pro letošní sezónu

(Fanda HCT, 2. 8. 2018 19:16)

Já si počkám, jaké budou vyhlášené cíle pro letošní sezónu. Pokud to bude jako vždy umístění do 4. místa, tak jsem klidnej :) .

Re: Cíle pro letošní sezónu

(husyta, 4. 8. 2018 11:16)

Tak, tak. Vyhlašování cílů, konkrétně tj. půjdeme co nejvýše, to vedení HCT jde velmi dobře. Ovšem do dnešního dne vedení HCT nevyhodnotilo minulou sezonu, natož své cíle a jejich plnění v proběhlé sezoně. Ostatně, plán jít co nejvýše bude splněn i při konečném posledním místě, výše to nešlo, že? A tak to bude i letos, bohužel.

hc Tábor

(hc Tábor, 4. 8. 2018 11:05)

No myslím,že loňská sezóna byla pro nás fanoušky rajskou hudbou a že budeme ještě vzpomínat . Pro letošní sezonu jsem osobně velký pesimista a mám z ní již nyní hrůzu !!

uvidíme? budeme se divit? asi ne

(koli, 1. 8. 2018 18:14)

Dnes první led A mužstva, bude z něj jistě pár vět. Ale nějaká jména bych nečekal... Jak už tu někdo psal, budeme zřejmě jen do počtu... I když hlavní trenér není v žádném případě špatný, jde jen o to, jak ho vyslyší slavná správní rada...

Re: uvidíme? budeme se divit? asi ne

(Lada, 1. 8. 2018 21:20)

Pokud bude mužstvo skládat Volena a mít na starosti A mužstvo tak to Arpád muže rovnou zabalit.... nikoho mu nesezene

Re: Re: uvidíme? budeme se divit? asi ne

(fans, 1. 8. 2018 21:53)

Lado, fakt se smeju...ty jsi asi odbornik na shaneni hracu, vid? Ja osobne jsem rad, ze se zde hraje s domacima odchovancema a ne s nejakyma zoldakama... Na letosni sezonu se tesim a verim, ze se bude na co divat. Nejsem totiz ten fanousek, co fandi jen kdyz se vyhrava! Fandim i kdyz se nedari...a o tom by to melo byt, ne?

Re: Re: Re: uvidíme? budeme se divit? asi ne

(.., 1. 8. 2018 22:57)

Kdyby nebylo zoldaku, nemeli byste v životě akove úspěchy-myslim ty baraze

Re: Re: Re: uvidíme? budeme se divit? asi ne

(příznivec hokeje, 2. 8. 2018 14:44)

Tak máš asi pravdu. Ale jsou lidi, kteří chtějí vidět nějakou kvalitu a jsou lidi,
kterým na kvalitě zase až tak nezáleží a stačí jim, že se někde vykřičí.
Vyřveš se stejně např. na Realu jako na Větrovech. Porovnat zážitek ze hry ale jde asi velmi těžko.

Re: Re: Re: uvidíme? budeme se divit? asi ne

(nejsem robot, 2. 8. 2018 15:11)

2 diskutéra Fans. Asi jsi jedinéj, kdo se na sezónu těší. Většina chce vidět kvalitu a za tou na táborská stadion chodit nemusí. Budou tam chodit jen ti kdo tam mají někoho známého nebo příbuzného, jiný důvod tam nebude. Prostě si kvalitu nezasloužíme a za to, jak tu fanoušci fandí i když se nedaří - takovou dostaneme (dostanou) odměnu. Klidně choď fandit, budeš mít asi čím dál tím více prostoru.

Re: Re: Re: uvidíme? budeme se divit? asi ne

(Lada, 2. 8. 2018 16:28)

Fans..... zato ty jsi velkej odborník co viděl hokej jen vozralej vid ty Lojzo ...


« předchozí

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74

následující »